Worse Test’Sesh Ever YoCan Explore

Share it with your friends Like

Thanks! Share it with your friends!

Close

YoCan Explore… just…..watch.

2Sweet says:

FUCK! JUST got this for my birthday. I only wanna smoke weed out of it though, so hopefully that's different. Still trying to figure out how to use the damn thing with weed.

piedrabuena59 says:

How tf do u get clouds for dry herb? I just got mine set the temp to 315 and no cloud what so ever. No vapor no nothing!! I can taste it but nothing comes out

jeremy B says:

You saved me too from buying one! After that review I'd rather smoke out of a pipe made from a piece of fruit than that turd. You're funny as hell too by the way

rem1100mag says:

HOLLY DOG SHIT LEVEL INTELLIGENCE ON DISPLAY . . . . IT'S A VAP PEN MS. THING NOT A BURNER AND IT ACTUALLY WORKS JUST AS IT IS SUPPOSE TO . . . .

James Batez says:

I bought works good For Herbs! I wouldn't use for concentrated stuff

unchartedman1 says:

I already have a dab pen and I’m trying to get this for dry herbs only do you recommend it?

jayt420 lifestyle says:

Danng u cute aha hmu

Alexis Amado says:

Waste of $ on that piece of crap an waste of tasty wax,

omg says:

Its a real hit n miss with Yocan, the Magneto and Evolve plus are great wax pens but the explore just leaves you with burnt lips.

Legalize it says:

I just fired mine up for the first time for wax. EXACT same experience. Dont buy for concentrate.

J Son says:

Yeah thanks you saved my money…

Finesse Productions says:

Thanks for review, I almost bought one..

Anonymous None says:

U freak me out

Yeet Bongsao says:

heat to 430 degrees. use a wide straw to suck in air and blow out. take long drawn in breaths.

mine works just fine

Mk Zapata says:

this explore is garbage. wasted 33 dollars. DO NOT BUY

Joshua McGuire says:

ah not smart enough to use said product… k

Jesus Solis says:

thanks for the review! I like yocantech but man I'm glad I saw this viddy steered me way from the explore.

Write a comment

*